Sklep komputerowy TOGRO
Do niektórych funkcjonalności sklepu masz dostęp tylko po zalogowaniu.
Baza danych klientów jest zarejestrowana w GIOGO (Generalny Inspektor Danych Osobowych) pod numerem 133395.
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Wybierz kategorię
Producent
Ostatnio oglądałeś:
Najczęściej kupowane
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Statystyki
Gości online: 5
Często zadawane pytania.
Jeśli masz pytanie, którego nie znalazłeś w FAQ - napisz na adres sklep@togro.pl. Odpowiedź zostanie przesłana do Ciebie i umieszczona w dziale FAQ.

1. W jaki sposób składa się zamówienia?
Sklep komputery TOGRO.pl prowadzi sprzedaż towarów w siedzibie firmy w Józefowie oraz za pośrednictwem sieci Internet. Możliwy jest odbiór osobisty towaru.
Zamówienia są przyjmowane przez stronę http://www.togro.pl, telefonicznie (tel.: 22-789-63-54, 602-262-488), faksem (faks: 22-789-63-54) lub e-mailem na adres sklep@togro.pl
Po złożeniu zamówienia klient dostaje potwierdzenie o przyjęciu do realizacji.

2. Czy w sklepie komputerowym TOGRO.pl można kupić towar i odebrać go osobiście?
Tak. Towar można odebrać także osobiście. Firma ma siedzibę w Józefowie (granica Warszawy - powiat Otwocki), ul. 3 Maja 63 C. Sklep jest czynny codziennie w godzinach 12:00 - 18:00 (często, jeśli nie mamy wyjazdów do klientów, pracujemy od rana). Poza tymi godzinami i w dni wolne od pracy prosimy o wcześniejsze uzgodnienie chęci osobistego odbioru towaru, najlepiej telefonicznie (tel. 22-789-63-54 lub 602-262-488).

3. Jak szybko realizowana jest wysyłka?
Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przelewem - gdy do sklepu dotrze potwierdzenie wpływu płatności na konto,
b) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty, a jeśli potrzebne jest potwierdzenie autoryzacyjne banku wystawcy karty - od potwierdzenia przez bank.
c) w przypadku zamówień płatnych przy pobraniu - gdy do sklepu dotrze informacja o złożeniu zamówienia przez klienta.
Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia (dane z formularza są automatyczne przesłane do osób obsługujących zamówienia).

4. W jakich godzinach pracuje sklep komputerowy TOGRO.pl?
Zamówienia można składać przez całą dobę. Bezpośredni kontakt z obsługą sklepu jest możliwy w drodze mailowej (sklep@togro.pl) lub telefonicznej (tel. 22-789-63-54) w godzinach 12:00 - 18:00
, a w soboty w godzinach 10:00 - 15:00.

5. Czy mogę otrzymać fakturę na zakupione towary?
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Wybór należy do klienta. Dane do faktury podaje się w momencie składania zamówienia. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

6. Czy mogę wycofać już złożone zamówienie?
Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie (tel.: 22-789-63-54 - w godzinach 12-18) lub poprzez e-mail sklep@togro.pl.
Klient może anulować zamówienie jeśli nie zostało jeszcze potwierdzone przez sprzedającego.

7. Czy podane w sklepie ceny są cenami netto, czy brutto?
Wszystkie ceny podawane są brutto w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen. 

8. W jaki sposób realizowana jest wysyłka towarów? 
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Klient może wybrać różne formy płatności za zamówione towary. Wyboru dokonuje się przy składaniu zamówienia.

9. Ile kosztuje przesyłka zamówionych towarów?
Informacje na temat aktualnych kosztów przesyłki są podawane w formularzu zamówienia, po wyborze formy przesyłki i przed jego zatwierdzeniem. Koszystamy z cennika Poczty Polskiej i firmy kurierskiej z którą współpracujemy. Z aktualnymi stawkami można zapoznać się na stronie: Koszty przesyłki

10. Czy mogę zwrócić towar, bo mi się nie podoba?
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów ..."). Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób uszkodzony.
Wszystkie towary dostępne w sklepie komputerym TOGRO.pl objęte są gwarancją sprzedawcy lub producenta. Karta gwarancyjna jest dołączana do przesyłki i jest podstawą do uznania reklamacji. W niektórych przypadkach podstawą do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu.
Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć formularz, który należy pobrać z adresu internetowego: http://www.togro.com.pl/dokument/zwrot.pdf

11. W jaki sposób można zgłosić reklamacje?
Jeżeli w czasie użytkowania towaru klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go na adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kartę gwarancyjną produktu oraz opis wady. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Czas naprawy lub wymiany nie powinien przekraczać 14 dni, a sklep komputerowy TOGRO.pl dołoży wszelkich starań, aby ten czas maksymalnie skrócić.
Do przesyłki należy dołączyć formularz, który należy pobrać z adresu internetowego: http://www.togro.com.pl/dokument/reklamacja.pdf. Przesyłki bez załączonego formularza mogą być rozpatrywane dłużej.

12. Czy dane osobowe przekazywane podczas składania zamówienia są dobrze chronione?
Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu komputerowego TOGRO.pl są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych".
Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
Baza danych klientów jest zarejestrowana w GIOGO (Generalny Inspektor Danych Osobowych) pod numerem 133395.
Zobacz więcej szczegółów

Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Towar dnia
35,00 zł
Najczęściej oglądane
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Gości online: 5     Licznik odwiedzin: 10777769
Aktualna Data: 2017-10-22 05:00
© Sklep komputerowy TOGRO. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.